söndag 27 september 2009

Jobb, jobb, jobb

Oj så längesen det var jag skrev här i min blogg nu. Det har varit en del jobb nu den sista tiden, vilken i sig är väldigt positivt, men det blir ju verkligen en omställning. Jag har ju ett extrajobb på kvällar och helger, ifall det skulle vara dåligt med lärarvik, men det innebär ju då också att när det finns lärarvik, så blir det ibland dubbelarbete. Jag hoppas såå att det ska dyka upp något längre vik till våren, så jag kan ägna mig enbart åt dagtidsarbete igen. Det hade varit så lyxigt att helt plötsligt ha kvällarna och helgerna lediga igen. Eller iallafall så lediga som de kan vara som trebarnsmamma. ;)
Nu är vårt badrum iallafall i full färd med att renoveras och en stor fläkt är istallerad som ska gå i 5(!) veckor! Som tur är har vi snälla grannar som lånar ut sin dusch i källaren till oss.

1 kommentar:

  1. Jamen så fint ni har det Jess! Har du en ide´om hur det skall bli sen då? Nya möbler eller behåller ni det ni har!? Snart dax för en träff tycker jag....Länge sen nu! Kram

    SvaraRadera