lördag 15 maj 2010

Underbara maj!

Tänk att vi redan är inne i maj nu och allt blir bara grönare och grönare ute. Månaden är som alltid fullspäckad, men det har ju sin charm det med. Fullspäckat är väl egentligen aldrig charmigt men det är ju många roliga saker som händer. I veckan som kommer ska jag ju tex åka med på min dotters klassresa ner till Småland och sova på ett liggunderlag i ett militärtält som inte är 100% vattentätt. Det är ju ganska kul, eller.... Nja, men det ska bli roligt ändå. Sen är det ju den omtalade Lunnarevyn som min dotter medverkar i i år, det ska bli såå kul att få se den. Nästa helg är det Göteborgsvarvet som jag antagligen inte ska springa, även om jag förberett mig sen i september. En halsinfektion satte stopp för de planerna, men barnen ska springa på söndagen iallafall och det är hur kul som helst att stå och heja på dem när de springer i mål. Kan jag verkligen rekommendera alla att låta sina barn testa på. Även min treåring ska springa i år, tror det är ca 200 m.

Sen måste jag passa på att visa upp vår tillökning i familjen. Fem stycken ursöta kaninungar. Är du intresserad så säg till.......



Nu börjar det växa i trädgården igen och jag njuter.......


Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar