söndag 10 maj 2009

Med bröllop i tankarna


Ja, så var det idag min och Jonas bröllopsdag. Vi har varit gifta i tolv år idag och jag tycker att det låter fantastiskt länge. Tänk att tolv år redan har passerat, men oj vad vi har fyllt de åren med mycket! Vi har köpt hus, fått tre underbara barn, jag har läst 4 år på universitetet och dessutom varit mammaledig i tja, vad blir det nästan 6 år. (Jösses, inte konstigt att man känner sig lite ringrostig när det gäller att söka jobb. ;) ) Jag och Jonas har haft våra kriser, men som vi ändå lyckats ta oss ur, vilket jag faktiskt är riktigt stolt över. Heja oss!
( Bilden är ju tagen av dig Anna! Tack för det än en gång)
Kramis

1 kommentar:

  1. Ja herre gud....Tänkte allt på er .....12 år!!! Asså fattar du hur gamla vi är!!!!!!!!!!!! ualigen... Dags att förnya löftena snart kanske??? Är hemma med knas i ryggen idag, skit trist. Vaknade med ---värk. Men men jag hoppas det snart går över. Kram på dig! Anna

    SvaraRadera