söndag 3 januari 2010

Utmaning

Så var det då min utmaning som jag fått från min kära inredningstokiga (;))vän Anna, från Annas lycka. Utmaningen var att visa upp hur man förvarar sitt te och kaffe, så varsågoda, här är den osminkade sanningen;)

Jag har en teburk, men resten av tesorterna ligger i sina förpackningar.
Kaffet har vi i en ocharmig tupperwareburk och det står i kylen, vilket är hemskt viktigt för aromen, enligt min man. Vet inte hur mycket sanning det ligger i det, men det är ju mest han som dricker kaffe, så jag låter honom bestämma;)


Tack för utmaningen Anna, nu var det gjort!


Imorgon drar vardagen igång igen för många, men det är ju iallfall en kort vecka, så lite mjukstart blir det ju ändå.


Hoppas 2010 blir ett bra år som för med sig mycket gott! De stora sakerna jag planerar inför våren just nu är vår skidresa och eventuellt en 40-årsfest i mars. MEN än så länge är det ju bara januari och den månaden ska jag försöka njuta av först.


Ha det gott!!!




1 kommentar:

  1. Visst var det en riktigt mysig utmaning.....NEJ!!!

    Blir Jonas 40 i år?

    Ha det gott! Kram Anna

    SvaraRadera