lördag 13 mars 2010

Trysil 2010

Ja, så har då den underbara veckan i Trysil passerat. Det känns alltid lika vemodigt att åka därifrån, denna underbara vackra plats! Vi har haft en väldig tur denna vecka med vädret, skidföret och vi har fått vara friska allihop. William har orkat åka skidor varje dag och vi har varit i backarna hela dagarna. SÅ underbart! Vi trodde att lite av charmen skulle vara borta då vi haft så mycket vinter här hemma, men så var det inte. Man hänförs av höjden, fjälltopparna och av tjusningen som själva skidåkningen ger. Jag känner mig alltid lite lyrisk efter en vecka där och det märks kanske liiiite när jag skriver nu. Men vet ni vad det mest häftiga är? Jo, att det faktiskt är sant. Det är precis så underbart som jag beskriver det. Jag visar liiite av alla de foton vi har tagit....

Soluppgång från sovrumsfönstret ca 1100 m ö havet


William i full fart i backen



Visst ser han tuff ut, vår lille skidåkare

Solnedgång från vardagsrumsfönstret

2 kommentarer:

  1. Ser helt underbart ut....Så vackra bilder, vilken solupp o nedgång....

    Det är väl så att även om vi haft en vit vinter o man är rätt trött på snön utnyttjar man den inte så som man gör när man har semester. Lite skillnad på vardag o ledighet....

    Jag hoppas på en träff snart hjärtat!! Längtar!! Puss Anna

    SvaraRadera