torsdag 8 april 2010

Mars


Det var ett tag sen jag skrev nu, men jag har varit i en lite hektisk period på jobbet, som avslutades nu innan påsk. Det har varit nationella prov så att det nästan sprutat ur öronen på mig. MEN som jag skrev, så är den perioden över nu och jag ser fram emot resten av våren nu i ett något lugnare tempo. Denna månad har varit fylld med födelsedagar. Min kära vän Nina blev 30 år och bjöd på en kanonfest, min bror blev 46 år, hans son 18 år och min man fyllde 40 år. (och Egil, du blev ju också 40 denna månad;) Grattis igen)

Vi hade kalas här hemma med 18 vuxna och nästan lika många barn. Det var nog första gången jag lagade tre-rätters till så många på en gång. Det gick väl, men jag blev ganska svettig ska jag erkänna.

Idag har Jonas tagit semester och vi ska köra några vändor till tippen, vilket är ett riktigt vårtecken. Älskar ju att röja!

Ha det gott tills vi hörs igen!


Vi fick plats ganska många i vårt hus ändå

Chokladfondue hos min bror. Alltid lika populärt!

Nu är det vår! Fotade årets första bi igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar