fredag 5 juni 2009



Nu var det ett tag sen jag skrev här på bloggen, men det är ju mycket nu med födelsedagar, aktiviteter med barnens klasser, med Williams dagis och även Johannas student. Känns helt galet att hon tar studenten nu!
Tycker inte det var längesen hon var en liten söt tärna på vårt bröllop, så söt ihop med Pontus då och nu fyller båda NITTON år!



Jag har ju även sökt en hel del jobb nu och alla (14 st) har blivit tillsatta av redan befintlig personal i kommunen. Känns inte så jättekul, men jag får väl helt enkelt ställa mig in på att jobba som timvik en termin till och hoppas på nåt lite längre vik till nästa vår. Denna vecka har jag varit syslöjdslärare på högstadiet, så det är alltid spännande med variationen ändå.....


Nu har vi en skön helg framför oss och vi har inga som helst planer ännu och det är sååå skönt! vi tog hem husvagnen idag, så det blir nog till att städa den lite iallafall och sen ska jag soooova en hel del, för jag ligger en del minus på sovkontot. Det var längesen William sov en hel natt nu igen.....Nej, nu är det nog dags att knyta mig, det räcker att jag bara pratar om att sova så börjar jag gäspa. Sov så gott och ha en riktigt trevlig national dag imorgon. Kramar från mig till dig.......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar