fredag 7 augusti 2009

Inställd löpning

Imorse tänkte jag börjat dagen med en skön löprunda men efter bara två kilometer började min trogna löparkompis sacka efter. (Min hund Kiara) Det var ju varmt ute, men det hade inte hunnit bli alltför varmt, men hon totalvägrade. Det var bara att vända om och gå hemåt igen. När jag kom hem märkte jag tydligt att hon inte var ok, så det fick bli ett besök hos veterinären, som konstaterade att hon hade en kraftig öroninflammation och feber. Stackar´n! Klart hon inte kände för att jogga då! Imorgon bitti får det bli en runda utan hund istället.

Min trogna löparkompis Kiara

Mitt jobbsök fortsätter och nu har jag tackat ja till att jobba 50% kvällar och helger i skoaffären jag arbetar i och sen hoppas jag på mycket lärarvik.
Längtar så efter att ha en egen inkomst och inte behöva leva på min man hela tiden. Hoppas turen vänder snart och att det dyker upp nåt lite längre vik på någon skola.
Ser fram emot en ledig lördag imorgon med inget som helst inplanerat. Jag har jobbat nu i två dagar (jobbar inte mycket, men långa dagar när det väl händer) till åtta och har därför inte sett min yngsta son så mycket, så honom ska jag njuta av imorgon och de andra i min familj och vädret. Ha en skön helg! Kram

1 kommentar:

  1. Men stackars Kiara!! Är hon bättre nu?? Det är klart att det snart kommer ett alldeles specieljobb bara till dig!! Det är bara att rätt person skall vara på rätt ställe, och dom har inte hittat dig än. ELLER HUR??? Såklart! JAg håller tummarna som du såklart redan vet!! Puss Anna

    SvaraRadera