fredag 28 augusti 2009

Moln på himlen......

Nu var det ett tag sen jag skrev igen, men det blir så emellanåt. Nu har jag äntligen haft lite lärarvik och jag tycker det är såå roligt. Hoppas på att det ska dyka upp fler tillfällen nu framöver. Vill så gärna komma in i systemet och få möjlighet till ett längre vik. Tyvärr är det annat som grumlar min vardag nu. Vi har fått fuktskador i vårt badrum och måste riva upp allt ända ner till grunden. Vårt hus är tolv år och det första året vi bodde här fick de lägga om golvet i badrummet två gånger pga fel som de gjort. När de gjorde iordning det sista gången missade de att montera dit en duk som hindrar fukten att komma in under klinkersen, så det har läckt vatten i ca 11 år. Dessutom vill de inte ta på sig detta nu då det gått mer än 10 år, TROTS att det är ett fel de begått. Försäkringsbolaget har varit här och fotat och det var de som talade om för oss vad felet var. Är det inte underbart? Jag känner mig såå arg, men jag vet inte vem jag ska vara arg på. Vi som skulle haft kräftskiva imorgon med barnvakt och allt. Nu har vi ställt in det för det känns inget kul....Tycker faktiskt lite synd om mig själv just nu, men det kan man väl få lov att göra ibland?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar