måndag 26 oktober 2009

Höstlovets första dag

Idag har jag varit inne i Göteborg med Nina och våra (sammanlagt) sex barn. Vi tog bussen in för att gå på bio och se filmen Upp. Jättesöt historia som berörde och roade. Lite orolig blev jag (över mig själv) när jag 10 minuter in i filmen verkligen fick kämpa för att inte börja gråta. Snacka om att man har blivit känslig.


Innan filmen gick vi till Cafe du Nord, fd Köttbullekällar`n. Ett helmysigt ställe med Jättestora köttbullar, både till mos och på smörgås.


Ett ställe jag kan rekommendera för barnen åt sig verkligen mätta till skillnad mot när man går till t ex Mc Donalds. En riktigt lyckad dag blev det, men oj va trött jag är nu. Njuter av att sitta nersjunken i soffan med laptopen i knät;) Önskar dig en skön kväll!

1 kommentar:

  1. Så mysigt ni haft! Goa goa William....Ser mums ut.. Kram till dig

    SvaraRadera