tisdag 14 april 2009

Dagen som inte blev som den skulle

Den här dagen blev inte som den var tänkt från början, fast vilken dag blir det egentligen? Eftersom det var första dagen efter lovet, var jag ganska säker på att inget timvik skulle dyka upp, vilket det ändå gjorde. Jag är givetvis jätteglad när jobb dyker upp, men i bakhuvudet hade jag planerat en del jag skulle gjort, både i huset och i trädgården. Men kvällen har ju varit så underbart skön, så jag fick gjort lite av sakerna i trädgården ändå. Jag skulle ha sprungit med Nina, men det blev inte heller så. Hoppas vi kan få till en gemensam runda imorgon.

Nu har jag iallafall lyckats få upp ett staket av kompostgaller runt mitt utbyggda land och hoppas att det iallafall ska hindra några djur från att mumsa. Om allt vill sig väl ska det snart växa morötter, jordgubbar, rädisor, gurka, vitlök, timjan, persilja, rabarber och lite fina snittblommor där.



Nu ska jag läsa Mio min Mio för E och V.....Vi hörs imorgon!!! Kram J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar