fredag 17 april 2009

Soliga härliga fredag!

Idag har varit en underbar dag. Jag har haft W hemma hela dagen och vi har i stort sett varit ute hela tiden. Jag försöker hitta inspiration på nätet vad jag ska göra med min rabatt på framsidan. Men det är inte det lättaste. Som det är nu har jag tre par ganska tråkiga rosor och en kantnepeta i mitten. Försökte göra en upphöjning i höstas, men den syns knappt nu. Tänkte att detta får bli en "före"bild och att jag sen kommer kunna visa en "efter"bild. Hoppas på det iallafall!
Förslag tar jag gärna emot!!!
E och V har varit på disco idag och jag kände verkligen när min snart elva-åriga dotter gjorde sig i ordning med en kompis att hon blivit så STOR. Vart tar tiden vägen egentligen? Jag tror att jag skulle vilja stanna den lite nu. HALLÅ STOPP ETT TAG!!! Jag hinner inte riktigt med känner jag....Man längtar hela tiden till någonting, är det inte semestern, så är det till jul eller våren, men tänk det är ju då tiden bara går. Jag känner att jag måste bli bättre på att stanna upp lite, helst varje dag och riktigt suga åt mig av livet, MITT liv, just NU. Det skulle vi nog alla behöva göra lite oftare, njuta av det som är JUST nu. Eller hur? Kram J

1 kommentar:

  1. Hej Darling! Vilken underbar tanke...jag bara önskar att man någon gång oxå gör det där...att stanna upp och njuta av allt man faktiskt har...Underbara vänner tex...Vad roligt att du startat denna blogg, jag har bara väntat på det!! För mig är det verkligen en " andhämtningsplats" att göra något bara för sin egen skull. Länkar såklart dig till min sida. Hälsa de dina!!! Puss på dig! Anna

    SvaraRadera