onsdag 22 april 2009

Livet som en jojo



Ja, det är bara att erkänna! Jag är en jojo-bantare.


Usch va det lät! Min första bekännelse här på bloggen. Men FY så trött jag är på att testa den ena metoden efter den andra, för att försöka bli av med de irriterande extrakilona!!! Jag känner mig jättemotiverad och läser på, så helt plötsligt så befinner jag mig ätandes något som jag inte alls tänkt, vilket leder till att jag tänker, men ok, då kan jag ju lika gärna äta osunt den här veckan, så börjar jag på måndag.






ELLER HUR!!! Hur korkad får man bli egentligen, att lura sig själv så??? Jag blir väldigt lätt övertalad av mig själv. Nästan schizofreniskt, eller? Nu har jag iallafall gett mig in i ett nytt misslyckande, eller nej, jag menar nytt försök att bli av med lite barlast innan Göteborgsvarvet. Tänk om jag iallafall kunde lyckas en vecka....... Ja, det är bara att vänta och se och försöka hitta motivationen hela tiden......

1 kommentar:

  1. Men, det är ju så enkelt, bara sluta med snasket :-)

    SvaraRadera