söndag 8 november 2009

Ännu en vecka

Ja, nu har ännu en vecka gått, men förra helgen kom iallafall jag och Jonas iväg på Spa. Det är så lyxigt och underbart skönt och det är verkligen värt varenda krona. Vi var på Varbergs Kurort och sov över en natt. Vi köpte varsin 50-minuters oljemassage (typ det skönaste jag upplevt) och sen har man ju då fri tillgång till deras 32 gradiga havsvattenspool, hamambastu, isvak och jacuzzi. Ja, ni hör ju, det är ju bara en enda lång njutning hela vistelsen där. Maten sen är helt fantastiskt god, frukost- lunch- och middagsbuffé med hur mycket gott som helst. Nej, jag är ingen försäljare och jag äger inte heller stället ;)utan jag är bara en väldigt nöjd gäst där. Det känns som man gett förhållandet näring för ett helt år!
Ja ja, nog pratat om det. När det gäller vårt badrum står det still just nu. Vi inväntar "kakelkillen", men när han väl sätter igång tror vi att det kommer att gå fort. Vi hoppas på att ha ett badrum igen inom två veckor. Vi håller tummarna för det. Det kommer bli såå lyxigt att få tillbaka det igen.. Idag har jag haft kusinen Malva här och hon och William har höjt både stämningen och ljudnivån här hemma. :) Nu har lugnet lagt sig och det är dags att krypa upp i soffan med en skål popcorn för att se en film. Mysigt!
Ha en skön vecka så hörs vi igen......


Lite lerpyssel hann vi med idag också........

1 kommentar:

  1. Så mysigt med lera....Här har det pysslats i trädgård och i fönster idag...hur kul som helst att putsa alla fönster!!! Kram och vi ses på fredag....

    SvaraRadera