lördag 21 november 2009

Gräsänka i ett dygn

Idag har jag och barnen varit själva, för min andra hälft är iväg på LAN. För er som inte vet vad det är kan jag beskriva det som att ett gäng dator- och spelfrälsta människor träffas och spelar i oftast ett dygn. Tror jag. En del håller ju t om på i flera dygn. Jag är ganska glad att J nöjer sig med ett dygn, så inte hela helgen försvinner.

Jag, Emilia och William gav oss iväg en sväng till Allum för att köpa en väska till Emilia. Hon valde en som inte var direkt praktisk om det börjar regna, men den var ju SÅÅÅ SNYGG och det börjar bli viktigt nu. (Den var väldigt snygg) (En Ed Hardy tygväska)

William fick syn på en stor tomte och jag såg chansen till att ta ett fint kort att skicka som ett mms. Han ville krama tomten men när jag tagit kortet blev jag full i skratt!
Så tokigt det kan bli!


2 kommentarer:

  1. Haha ibland blir korten ju inte som det var tänkt, men är ju en viss charm med det med =).

    SvaraRadera
  2. haha tack att du tycker om min väska:):) a han det skulle bli ett perfekt julkort hahaha :):)

    SvaraRadera